maandag 27 oktober 2014

Het nieuwe ontwikkelen


Naast het nieuwe rijden, het nieuwe winkelen en het nieuwe werken bestaat nu ook het nieuwe ontwikkelen. En dan doel ik met name op de wijze waarop Twinfield op dit moment haar nieuwe Twinfield NEO ontwikkelt. Geen whizzkids die vanachter hun bureau bedenken hoe wij straks maar moeten werken met de software van Twinfield. Nee, nee,  ontwikkelen met visie en daarbij het inschakelen van degenen die er mee moeten werken, daar doel ik op. Dat is het nieuwe ontwikkelen waarbij software werkt zoals het moet werken. Snel, eenvoudig, logisch zijn wat mij betreft key words van de nieuwe software. En die bedenken we dan met z’n allen middels de Twinfield Experience. Overigens, voor degenen die dit lezen en op bepaalde gedachten mochten komen; nee, ik heb geen aandelen maar ik vind de werkwijze van Twinfield naar de volgende generatie financiĆ«le software helemaal goed. Wellicht biedt het zelfs aanknopingspunten voor de ontwikkeling van onze eigen diensten voor ondernemers. Waarom vragen wij hen niet naar hoe zij graag zien hoe wij onze diensten aan hen verlenen? Dan snijdt het mes aan twee kanten!   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten