vrijdag 22 augustus 2014

'Een beetje oud en een beetje nieuw'

In een tijdperk waarin de wereld van vandaag er morgen alweer anders uitziet, presenteer ik mijn blog met de titel "Over ondernemerschap enzo". Misschien wel een beetje laat en toegegeven, er zijn al heel wat blogs. Toch denk ik met deze iets toe te kunnen voegen. 

Ik kom namelijk nogal eens bij ondernemers over de vloer en dan blijkt vaak dat er 'buiten' allerhande zaken spelen die zij niet zien omdat ze juist altijd 'binnen' zitten. Velen netwerken nog lekker ouderwets en laten de social media liever links liggen (of rechts voor de liefhebbers). Met als gevolg dat er automatisch achterstand gaat ontstaan. Dat is wellicht nog te overbruggen maar ondernemers beseffen niet dat er wel over hun 'gesproken' wordt. Net als vroeger zou je denken alleen gaat het nu sneller en zijn in korte tijd veel meer mensen op de hoogte. 

Ik ben opgegroeid met 'een beetje oud en een beetje nieuw'. En dat is precies wat ik met deze blog wil bereiken. Met datgene wat mij bezighoudt en wat ik dagelijks meemaak ondernemers met behulp van nieuwe media informeren over hun vak. Geen ellenlange verhalen maar korte die ook nog eens informatief zijn. Jawel, ik steek met deze blog mijn nek uit door stelling te nemen. Maar het is uit het ondernemers leven gegrepen en vandaar dat ik deze uitdaging met passie aanga.   





Geen opmerkingen:

Een reactie posten